Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~limner | użytkownik

imię i nazwiskoPrzemo adresvava zarejestrowany26.11.2006 @02:19:41 ostatnio na stronie26.06.2012 @11:23:40



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fecalface.com
digarty71 komentarze715 posty na forum8

komputer / sprzęt
nadal mam Comodore 128 w piwnicy

komentarze
~iCe    19.11.2007 @19:23:52
spoko
~iCe    19.11.2007 @14:03:03
nie ta rozdziałka
~AeRialls    12.11.2007 @16:28:27
nie
_______
no pain no game
~PZF    29.10.2007 @14:20:16
np. co?
~batyskaw    19.10.2007 @13:38:22
to były poczatki ;P teraz juz inne techniki obrałem.
_______
Fotografia- http://www.batyskaf.digart.pl
~Samanka    16.10.2007 @14:18:46
idac ulica musisz sie rozgladac, tam wielu ciekawych ludzi mozna spotkac
_______
...wszystko trwa tylko chwilę....
~Samanka    16.10.2007 @14:16:11
z przykroscia musze potwierdzic twoje przypuszczenia
_______
...wszystko trwa tylko chwilę....
~malinowomi    15.10.2007 @14:09:32
coś w tym jest
dzięki wielkie.
~Nekosh    15.10.2007 @14:05:28
e tam ścięte,a choroba- nieuleczalna
_______
_
~RozewiczRozanska    15.10.2007 @00:21:17
przeciez widze ze biale dlatego napisalam ze czarne moze by bylo lepiej bo biale sa zbyt narzucajace sie na pierwszy plan
_______
Skąd wiem, że nie mam przyjaciół? To bardzo proste. Odkryłem to owego dnia kiedy miałem zamiar się zabić, żeby im wypłatać figla, żeby ich ukarać w pewnien sposób...
~AeRialls    08.10.2007 @18:36:57
_______
no pain no game
~mareq107    05.10.2007 @14:30:47
dzieki a tamto nie bede kolorowac..nie chece mnie sie

pzdr!
~AeRialls    03.10.2007 @11:05:41
dobrze. specjalnie na zyczenie. jeszcze majm 2 zdjęcia z tej serii.. w następnej uwzględnię całe czarne tło
pozdr.
_______
no pain no game
^PannaDekadencja    02.10.2007 @21:22:50
tajemnica handlowa :P
~AeRialls    02.10.2007 @16:52:51
jaka firanka?!:O
_______
no pain no game
~niko009    21.09.2007 @20:32:14
sorki ale na konkurs DAPB nie mozna dodac dwoch zdjec:D
_______
Coś tu zeszło na psy. Ciekawe tylko co...
~monikaArt1    19.09.2007 @21:46:57
tak myslalam ;P MASZ INNE NA RUSZT zapraszam do swojej galerii
_______
Uśmiech jest jak słońce,które spędza chłód z ludzkiej twarzy- Victor Hugo
~AeRialls    14.09.2007 @12:56:09
kadr taki miał być.
dzięki
_______
no pain no game
^sleepwalker    06.09.2007 @16:29:02
nie, to wokalista (niepodobny) Depeche Mode
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~TajemniczaPani    27.08.2007 @12:34:27
~ksieznadekadencja    23.08.2007 @00:42:57
sama sama, to nawet widać ;d
dzię-ku-ję! :>
~hendrixJ    19.08.2007 @00:37:37
eh dzięki,fajnie to słyszeć a raczj czytać,tymbardziej ,ze mam sentyment do tej fotki
~hendrixJ    19.08.2007 @00:31:00
spoko heh
~liquid82    13.08.2007 @22:17:01
Nie widzialem Twoich prac w maxie dlatego ta maye zaproponowalem Mi osobiscie Cinema 4D podchodzi najbardziej.
~liquid82    13.08.2007 @14:33:19
Dzieki za wizyte. Jestes kolejnym "mędrcem" ktory mowi ze mam przesadzone HDRy. Bo są celowo przesadzone i nie musisz mi wklejac linkow do stron ktore czytalem juz dawno...czytaj opisy pod zdjeciami dla zrozumienia o co chosi.

Pozdrawiam!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt